fredag, december 28

the most wonderful time of the year

Hej fina, jag hoppas att ni har haft en fantastisk jul. Det har jag! Jag har prioriterat att hänga med familjen istället för att sitta vid datorn, därav min tystnad. Men snart ska jag skriva mer, det har börjat klia i mina fingrar och orden vill ut. Tills dess kör jag mina två sista bilder ur Emily Dahls julkalender; lucka tjugoett och tjugotvå.

21. En bild på dig när du är ledsen.


Egentligen var jag väl ganska glad när den här bilden togs för två år sedan (när Emelie fyllde 26 år), men kvällen slutade i tårar. För mycket alkohol ledde till hårda ord och P började föra någon konstig diskussion som fick mig att gråta och viska varför blir det alltid så här?.

22. En bild på dig när du är glad.


Öl och allsång på Debaser med min BFF en ljummen sommarkväll = ca det bästa som finns!

Inga kommentarer: