söndag, augusti 4

bara så länge det finns stjärnor över oss

Jag snodde en lista från Sandra. Hepp!

Vilken dag är det idag?
Söndag såklart – den heliga vilodagen.

Om du var en emoji vilken skulle du vara då?
Den där lilla snigeln. Kan verkligen relatera till henom.

Vad ska du göra ikväll?

Hänga med Emelie, vi ska nog skvallra, kolla på någon film, käka chips och mysa.

Säg två bra uttryck:
YOLO! och As if!

Vad blir du glad av få höra att du är?
Klok, rolig och snygg. Och så blir jag glad när någon säger att jag skriver fint.

Visa en bild du inte minns ha tagits:


Vem saknar du?
Min mormor och min farmor, jag tänker ofta på dem.

En bild på något som är asbra att ha:
En solfjäder är ju nästan ett måste.


En outfit som är ovanlig för dig att ha på dig:


Vad vill du ha?

Någon med mjuka axlar att luta huvudet mot när åskan river, som viskar mjuka ord mot mitt hår och som gör mig till en bättre människa. Och ett jobb.

Vad tycker du är roligt?
Det här!!!

Vad är du dålig på?
Tänka mindre och göra mer, matte, laga mat och spara pengar.

Vad tänker du baka i veckan?
Hello Kitty-muffins!

Hur ser du ut när du är nyvaken?


Vem gillar du just nu?
Vännerna & familjen. Och min kurator. Och Betty.

Vad var det första du snodde?
Någons hjärta kanske? >_<

En bild då du dricker alkohol:


Vad har du tänkt göra länge men ej gjort?
Bli på smällen, tatuera mig på armarna, åka till New York på nytt, bli rik och gifta mig med en snygg karl.

Vad bävar du inför?
Framtiden; att det inte ska bli så som jag önskar, att allting kanske inte ordnar sig. Och att jag ska förlora människor jag älskar.

Vad händer i helgen?
Den här helgen har jag firat min födelsedag lite i förväg med mina bästisar och varit bakis, nästa helg fyller jag år och ska fira med familjen.

Är listan slut?
Yes box!

2 kommentarer:

appelpaj sa...

tatuera dig på armarna, men gört! (vill också men vågar inte helt ännu) hur vill du ha det?

nippertippa sa...

appelpaj: en vacker dag så! tänker en massa färgglatt iaf.